Aktualności:

vdgg.art.pl - całkiem niezła polska strona o VdGG i PH

Menu główne

Aktualnie słucham...

Zaczęty przez Hennos, 14 Wrzesień 2008, 00:18:35

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Sebastian Winter

Arachnoid - Arachnoid (1979) -  koniecznie polecam Sylvie i Edith - francuska grupa grająca mroczny progres w klimacie King Crimson i Ange- bardzo dobra rzecz [ok] szkoda że więcej nic już nie nagrali
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

Sebastian Winter

Van Der Graaf Generator - Real Time (2007) - wersja 3 cd
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

Tercero

Sweet Slag - Tracking With Close-Ups
1971

Można powiedzieć że świetne! Zespół (chyba) jednej płyty: rockowy jazz, proto-punk ?! Sam nie wiem. [ok]
...where I trade cigarettes in return for songs

Sebastian Winter

Cytat: Tercero w 14 Sierpień 2026, 15:21:37Sweet Slag - Tracking With Close-Ups
1971

Można powiedzieć że świetne! Zespół (chyba) jednej płyty: rockowy jazz, proto-punk ?! Sam nie wiem. [ok]

dobry album

u mnie Hackedepicciotto – Lichtung (2026) - dark folk/ambient z lekką domieszką dźwięków elektronicznych a miejscami nawet trochę podobny do The Swans - intrygująca płyta- może coś dla Tercero
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

Sebastian Winter

Tori Amos - From the Choirgirl Hotel (1998) - artystyczny pop z nieco folkowym zacięciem- polecam
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

Tercero





u mnie Hackedepicciotto – Lichtung (2026) - dark folk/ambient z lekką domieszką dźwięków elektronicznych a miejscami nawet trochę podobny do The Swans - intrygująca płyta- może coś dla Tercero

Nawe ciekawe - dzieki za polecenie
...where I trade cigarettes in return for songs

Sebastian Winter

Cytat: Tercero w 15 Sierpień 2026, 15:39:20u mnie Hackedepicciotto – Lichtung (2026) - dark folk/ambient z lekką domieszką dźwięków elektronicznych a miejscami nawet trochę podobny do The Swans - intrygująca płyta- może coś dla Tercero

Nawe ciekawe - dzieki za polecenie


dopiero później dowiedziałem się że za tym projektem kryje się nikt inny jak były muzyk Einstürzende Neubauten Alexander Hacke - pewnie dlatego tak mi się Lichtung spodobał

Sprung aus den Wolken - Untitled (1982) - minimalistyczny industrial prosto z Berlina [ok]
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

Sebastian Winter

Na poczatek dnia Polly Jean Harvey - Stories from the city, Stories from the sea (2000)
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

LukaszS

PH Chameleon - dotarłem do tego rozdziału w książce
There is so much sorrow in the world,
there is so much emptiness and heartbreak and pain.
Somewhere on the road we have all taken a wrong turn...
how can we build the right path again?

Sebastian Winter

jeszcze raz Hackedepicciotto – Lichtung (2026) - coraz bardziej mi się ten album podoba
What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?

LukaszS

PH The silent corner - podczas nagrywania tego albumu jego brat po wypadku na rowerze był w śpiączce. Wilhelmina to córka Guya Evensa
There is so much sorrow in the world,
there is so much emptiness and heartbreak and pain.
Somewhere on the road we have all taken a wrong turn...
how can we build the right path again?

LukaszS

There is so much sorrow in the world,
there is so much emptiness and heartbreak and pain.
Somewhere on the road we have all taken a wrong turn...
how can we build the right path again?

LukaszS

There is so much sorrow in the world,
there is so much emptiness and heartbreak and pain.
Somewhere on the road we have all taken a wrong turn...
how can we build the right path again?

LukaszS

There is so much sorrow in the world,
there is so much emptiness and heartbreak and pain.
Somewhere on the road we have all taken a wrong turn...
how can we build the right path again?

Sebastian Winter

Cytat: LukaszS w 16 Sierpień 2026, 19:26:15PH The silent corner - podczas nagrywania tego albumu jego brat po wypadku na rowerze był w śpiączce. Wilhelmina to córka Guya Evensa

kiedyś gdzieś już o tym czytałem

u mnie Genesis - Duke (1980)

What can I say when, in some obscure way,
I am my own direction?