"Ship of Fools" - polskie forum VdGG / PH
Peter Hammill => Dyskusja hammillowa => Wielkie głosowanie - PH => Wątek zaczęty przez: ceizurac w 18 Czerwca 2009, 22:43:26
-
Po wstępnych wyliczeniach (jeśli się nie pomyliłem itp., etc.... ;D) czołówka najlepszych utworów PH wg rankingu wygląda tak:
1. A Way Out - średnia 14,33 (129 punktów, 9 głosów).
2. Louse is not a Home - 13,81 (152 p., 11 g.).
3. Gog/Magog - 13,4 (134 p., 10 g.).
4. (In the) Black Room - 12,78 (115 p., 9 g.).
5. The Lie - 12,09 (133 p., 11 g.).
6. Mercy - 11,8 (118 p., 10 g.).
7. Forsaken Gardens - 11,27 (124 p., 11 g.).
8. Time Heals - 10,5 (105 p., 10 g.).
9. Modern - 10,45 (115 p., 11 g.).
10. Flight - 10,44 (94 p., 9 g.).
Jeszcze kwestia "Usherów" - średnia wynosi 10,43 (73 p., 7 g.).
Mam nadzieję, że wszyscy swoje "nadoceny" wykorzystali prawidłowo; zdaje się, że Yer Blue nie skorzystał z 16 - może poprawi swoje noty w "Silent Corner..." wtedy ja uzupełnię ranking.
I Yer Blue poprawił swoje oceny w "Silent Corner..." - dzięki temu "Modern" wyprzedził "Flight". :)
-
Zrób też wykaz najgorszych utworów Hammilla ;D 0=0
-
Zrób też wykaz najgorszych utworów Hammilla ;D 0=0
Zrobię, wszystko w swoim czasie... :)
Na razie nie mogę bo mnie szpiegują. ;D
Może jeszcze inne różne statystyki dam. 8)
-
W ogóle musze jeszcze pozmieniać średnie w niektórych płytach, bo są nieaktualne.
-
zdaje się, że Yer Blue nie skorzystał z 16 - może poprawi swoje noty w "Silent Corner..." wtedy ja uzupełnię ranking.
Dobrze Ci sie zdaje. :) Nie nadażam za zmianami regulaminu ;)
Zaraz zmienie.
-
zdaje się, że Yer Blue nie skorzystał z 16 - może poprawi swoje noty w "Silent Corner..." wtedy ja uzupełnię ranking.
Dobrze Ci sie zdaje. :) Nie nadażam za zmianami regulaminu ;)
Zaraz zmienie.
Zmień, to będę mógł poprawić całą klasyfikację. :)
-
Done.
:)
-
Done.
:)
Poprawione, czekam jeszcze na Twój supergłos w ocenie "In Camera" :)
-
Nie tylko na supergłos, ale i cała plyte. Niestety jeszcze troche poczekasz, bo musze sobie te plyte odświeżyć, z rok albo 2 nie słuchałem. Do niedzieli sie postaram ja przypomniec i ocenić.
-
Nie tylko na supergłos, ale i cała plyte. Niestety jeszcze troche poczekasz, bo musze sobie te plyte odświeżyć, z rok albo 2 nie słuchałem. Do niedzieli sie postaram ja przypomniec i ocenić.
Poczekam.
-
Wstępna 10 (a nawet nie cała, bo są miejsca ex aequo) najgorszych utworów Hammilla.
Być może coś przeoczyłam, bowiem źle się czuję po zakończeniu roku szkolnego ;D
1. A Perfect Date - 2,67 (24 p.)
2. Painting by Numbers - 3 (27 p.)
3. Sun City Nightlife - 3,11 (28 p.)
4. Under Cover Names - 3,11 (28 p.)
5. All Said and Done - 3,22 (29 p.)
6. Sunshine - 3,3 (33 p.)
7. Smile - 3,33 (30 p.
8. Child - 3,4 (34 p.)
9. Skin - 3,56 (32 p.)
10. Auto - 3,56 (32 p.)
-
Spadajcie, ja tam lubię "Sunhshine" . ;D
-
Wstępna 10 (a nawet nie cała, bo są miejsca ex aequo) najgorszych utworów Hammilla.
Być może coś przeoczyłam, bowiem źle się czuję po zakończeniu roku szkolnego ;D
Cieszę się, że przejęto część moich obowiązków :); wieczorem zrobię kilka klasyfikacji; bo w ciągu dnia nie mam za bardzo czasu.
I nie mam nic przeciwko jeśli jeszcze ktoś jakieś ciekawostki z naszego głosowania wyciągnie i tu umieści. O0
-
wychodzi ze skin i in the foreign town są najgorsze 0=0 dziwi mnie tylko obecnosc kilku numerow z Fools mate- to przeciez calkiem fajny zestaw piosenek ;D w w sam raz na lato O0
-
Średnie albumów:
10,70 - The Silent Corner and the Empty Stage (11 głosów)
10,43 - The Fall of the House of Usher (7 g.)
10,29 - In Camera - (10 g.)
10,00 - Incoherence - (7 g.)
9,89 - Out of Water - (9 g.)
9,86 - Over - (10 g.)
9,72 - Thin Air - (10 g.)
9,27 - This - (10 g.)
9,25 - The Future Now - (10 g.)
9,2 - Nadir - (10 g.)
8,79 - Patience - (9 g.)
8,72 - A Black Box - (9 g.)
8,68 - pH7 - (10 g.)
8,58 - What, now? - (9 g.)
8,44 - Enter k - (9 g.)
8,44 - Unsung - (7 g.)
8,21 - Chameleon in the Shadow of the Night - (10 g.)
8,15 - X my Heart - (9 g.)
8,08 - Roaring Forties - (9 g.)
8,02 - The Noise - (9 g.)
7,99 - Sitting Targets - (10 g.)
7,92 - Fireships - (9 g.)
7,69 - Clutch - (9 g.)
7,31 - And close as this - (10 g.)
6,90 - None of the Above - (9 g.)
6,90 - Singularity - (9 g.)
6,67 - Everyone You Hold - (9 g.)
6,09 - Loops & Reels - (8 g.)
5,57 - Fool's Mate - (10 g.)
4,88 - Spur of the Moment - (8 g.)
4,53 - In a Foreign Town - (9 g.)
4,44 - Skin - (9 g.)
4,38 - Sonix - (8 g.)
4,28 - The Appointed Hour - (7 g.)
-
Aktualna klasyfikacja średniej dla albumów:
10,66 - The Silent Corner and the Empty Stage (13 głosów)
10,375 - The Fall of the House of Usher (8 g.)
10,34 - In Camera - (12 g.)
10,00 - Incoherence - (7 g.)
9,94 - Over - (12 g.)
9,72 - Thin Air - (10 g.)
9,69 - Out of Water - (10 g.)
9,27 - This - (10 g.)
9,26 - The Future Now - (11 g.)
9,22 - Nadir - (12 g.)
8,77 - Patience - (11 g.)
8,73 - pH7 - (11 g.)
8,58 - What, now? - (9 g.)
8,58 - A Black Box - (11 g.)
8,55 - Chameleon in the Shadow of the Night - (11 g.)
8,44 - Unsung - (7 g.)
8,30 - Enter k - (11 g.)
8,15 - X my Heart - (9 g.)
8,11 - Sitting Targets - (11 g.)
8,11 - Roaring Forties - (10 g.)
8,02 - The Noise - (9 g.)
7,92 - Fireships - (9 g.)
7,69 - Clutch - (9 g.)
7,31 - And close as this - (10 g.)
6,90 - None of the Above - (9 g.)
6,90 - Singularity - (9 g.)
6,67 - Everyone You Hold - (9 g.)
6,09 - Loops & Reels - (8 g.)
5,98 - Fool's Mate - (12 g.)
4,88 - Spur of the Moment - (8 g.)
4,53 - In a Foreign Town - (9 g.)
4,60 - Skin - (10 g.)
4,38 - Sonix - (8 g.)
4,28 - The Appointed Hour - (7 g.)
-
Po głosowaniu Mazo na niektóre płyty czołówka najlepszych utworów PH wygląda następująco: (utwory o średniej ponad 10)
1. A Way Out - średnia 14,33 (129 punktów, 9 głosów).
2. Louse is not a Home - 14 (168 p., 12 g.).
3. Gog/Magog - 13,54 (149 p., 11 g.).
4. The Lie - 11,92 (143 p., 12 g.).
5. Mercy - 11,8 (118 p., 10 g.).
6. (In the) Black Room - 11,36 (125 p., 11 g.).
7. Forsaken Gardens - 11,17 (134 p., 12 g.).
8. Flight - 10,72 (118 p., 11 g.).
9. Time Heals - 10,45 (118 p., 11 g.).
10. Usherzy - 10,43 (73 p., 7 g.).
11. Modern - 10,42 (125 p., 12 g.).
12. In the End - 10,18 (112 p., 11 g.)
13. Betrayed - 10,09 (111 p., 11 g.)
A później jest sporo utworów o średniej 10. Później je postaram się tu zebrać. 8)
-
Jak na razie oddano 320 głosów (licząc głosy na całe płyty) , o ile się nie mylę ;)
-
Poprawiłem i uaktualniłem listę najsłabiej ocenianych utworów PH:
1. A Perfect Date - 2,67 (24 p.)
2. Painting by Numbers - 3 (27 p.)
3. Sun City Nightlife - 3,11 (28 p.)
4. Under Cover Names - 3,11 (28 p.)
5. All Said and Done - 3,22 (29 p.)
6. Sunshine - 3,3 (33 p.)
6. Smile - 3,33 (30 p.)
8. Child - 3,4 (34 p.)
9. In Slow Time - 3,5 (28 p.) (wersja z "Loops and Reels")
10. Skin - 3,56 (32 p.)
10. Auto - 3,56 (32 p.)
12. Sunshine - 3,64 (40 p.)
13. Sci-Finance (revisited) - 3,78 (34 p.)
14. Child - 3,82 (42 p.)
Utwory o średniej poniżej 4 p.
-
Po głosowaniu Kuby mamy zmianę lidera:
1. Louse is not a Home - 14 (168 p., 12 g.).
2. A Way Out - średnia 13,90 (139 punktów, 10 głosów).
3. Gog/Magog - 13,54 (149 p., 11 g.).
4. The Lie - 11,92 (143 p., 12 g.).
5. Mercy - 11,8 (118 p., 10 g.).
6. (In the) Black Room - 11,36 (125 p., 11 g.).
7. Forsaken Gardens - 11,17 (134 p., 12 g.).
8. Flight - 10,72 (118 p., 11 g.).
9. Time Heals - 10,45 (118 p., 11 g.).
10. Usherzy - 10,43 (73 p., 7 g.).
11. Modern - 10,42 (125 p., 12 g.).
12. In the End - 10,18 (112 p., 11 g.)
13. Betrayed - 10,09 (111 p., 11 g.)
-
Ależ namieszałem ;D.
Niby najwyższa, niepremiowana ocena, a jednak dało się zrzucić Way Out z samej góry :D.
-
Ależ namieszałem ;D.
Niby najwyższa, niepremiowana ocena, a jednak dało się zrzucić Way Out z samej góry :D.
Tak niewiele trzeba by obalić klasyfikację. :D
-
Ależ namieszałem ;D.
Niby najwyższa, niepremiowana ocena, a jednak dało się zrzucić Way Out z samej góry :D.
Tak niewiele trzeba by obalić klasyfikację. :D
Tak niewiele trzeba, żeby sfałszować klasyfikację...
Ale tego nie zrobię ;D ;D ;D
Fajnie, że "The Mercy" jest wysoko, bo to genialny numer [ok] [ok] [ok]
-
Ależ namieszałem ;D.
Niby najwyższa, niepremiowana ocena, a jednak dało się zrzucić Way Out z samej góry :D.
Tak niewiele trzeba by obalić klasyfikację. :D
Tak niewiele trzeba, żeby sfałszować klasyfikację...
Ale tego nie zrobię ;D ;D ;D
Fajnie, że "The Mercy" jest wysoko, bo to genialny numer [ok] [ok] [ok]
Ale byś była perfidna :P, prawie jak niegdyś czołowa działaczka samoobrony :D.
-
Utwory, które mają średnią równe 10:
(No More) the Sub-mariner
Faint-Heart and the Sermon
Just Good Friends
If I Could
Incoherence
Myślałem, że będzie ich więcej.
-
Utwory, które mają średnią równe 10:
(No More) the Sub-mariner
Faint-Heart and the Sermon
Just Good Friends
If I Could
Incoherence
Myślałem, że będzie ich więcej.
To oznacza, że nasz regulamin jest dobry ;)
-
Wyniki czołówki po głosowaniu Hajduka na kluczowe albumy (In Camera, Silent..., Chameleon...); trochę przetasowań mamy:
Mercy awansowało na 4 miejsce; Gog/Magog goni pierwsze 2 lokaty... [ok]
1. Louse is not a Home - 14 (168 p., 12 g.).
2. A Way Out - średnia 13,90 (139 punktów, 10 głosów).
3. Gog/Magog - 13,75 (165 p., 12 g.).
4. Mercy - 11,8 (118 p., 10 g.).
5. The Lie - 11,77 (153 p., 13 g.).
6. (In the) Black Room - 11,67 (140 p., 12 g.).
7. Forsaken Gardens - 11,07 (144 p., 13 g.).
8. Flight - 10,72 (118 p., 11 g.).
9. Time Heals - 10,45 (118 p., 11 g.).
10. Usherzy - 10,43 (73 p., 7 g.).
11. In the End - 10,42 (125 p., 12 g.)
12. Modern - 10,38 (135 p., 13 g.).
13. Betrayed - 10,09 (111 p., 11 g.)
-
1-sza trojka bez zastrzezen z mojej strony...troche dziwi 4 miesce Mercy, no i myslalem ze Flight bedzie wyzej ( w koncu duzo Flightowcow jest na forum ) 0=0 0=0 O0
-
1-sza trojka bez zastrzezen z mojej strony...troche dziwi 4 miesce Mercy, no i myslalem ze Flight bedzie wyzej ( w koncu duzo Flightowcow jest na forum ) 0=0 0=0 O0
Dla mnie to utwór na 10 i nie więcej :)
-
milym zaskoczeniem jest dla mnie wysoka pozycja Time Heals 0=0 ta kompozycja jest nawet przed In the black.....
-
W pierwszej trzynastce aż czterech reprezentantów 'Silent Corner', sporo :). Strasznie mnie cieszy "In The End" w "dalszej czołówce" na liście, co prawda nie za wysoko, ale lepszy rydz niż nic.
Mnie także cieszy pozycja Time Heals, ale sam w końcu się poświęciłem kupę punktów na nią :P. Sebastianie, "Time Heals" jest trochę za 'Black Room' ;).
Zobaczycie, że "The Mercy" jeszcze spadnie ;D.
-
Mercy genialne jest lecz czy nalezy mu sie 4 miejce to sprawa dyskusyjna 0=0....no bo taki Black rooom to przeciez Klasyk wielki jest- co oczywiscie nie umniejsza tego ze Mercy to chyba najlepsza piesn Ph od Light Continent
-
Jeśli się nie pomyliłem w liczeniu - w generalce na najlepszy utwór PH zostało sklasyfikowanych 276 utworów (w tym 4 albumy ocenione jako całość bez wyszczególniania utworów).
Pełną listę dam wieczorem.
-
Aktualna klasyfikacja średniej dla albumów:
10,66 - The Silent Corner and the Empty Stage (13 głosów)
10,375 - The Fall of the House of Usher (8 g.)
10,34 - In Camera - (12 g.)
10,00 - Incoherence - (7 g.)
9,91 - Over - (12 g.)
9,64 - Thin Air - (11 g.)
9,61 - Out of Water - (11 g.)
9,32 - This - (11 g.)
9,23 - The Future Now - (12 g.)
9,22 - Nadir - (12 g.)
8,82 - Patience - (12 g.)
8,75 - pH7 - (12 g.)
8,62 - What, now? - (10 g.)
8,57 - A Black Box - (12 g.)
8,55 - Chameleon in the Shadow of the Night - (11 g.)
8,44 - Unsung - (7 g.)
8,31 - Enter k - (12 g.)
8,26 - X my Heart - (10 g.)
8,11 - Roaring Forties - (10 g.)
8,05 - Sitting Targets - (12 g.)
7,82 - Fireships - (10 g.)
7,69 - Clutch - (9 g.)
7,68 - The Noise - (11 g.)
7,59 - And close as this - (12 g.)
6,97 - None of the Above - (11 g.)
6,90 - Singularity - (9 g.)
6,60 - Everyone You Hold - (10 g.)
6,32 - Loops & Reels - (9 g.)
5,98 - Fool's Mate - (12 g.)
4,88 - Spur of the Moment - (8 g.)
4,75 - The Appointed Hour - (8 g.)
4,53 - In a Foreign Town - (9 g.)
4,38 - Sonix - (8 g.)
4,20 - Skin - (11 g.)
-
wlasciwie to zgadzam sie z ta listą tylko wysokie miejsce Incoherence jest dla mnie niespodziankąą- choć to dlatego pewnie ze glosowalo sie na calosc a nie na poszczegolne kompozycje ( podobnie jest z Zagladą domu...) no i thin air troche niskio nie wspominajac o Fireships 0=0
-
wlasciwie to zgadzam sie z ta listą tylko wysokie miejsce Incoherence jest dla mnie niespodziankąą- choć to dlatego pewnie ze glosowalo sie na calosc a nie na poszczegolne kompozycje ( podobnie jest z Zagladą domu...) no i thin air troche niskio nie wspominajac o Fireships 0=0
"In a Foreign Town" jest trochę za wysoko, powinien mieć podobną ocenę jak "Skin".
Jak dla mnie 3,50 to maksimum dla tych płyt.
-
I tak jest 4-ty od konca i mysle ze to odrobina ciekawsza plyta od skin- w koncu jest tam plays the thing i time to burn
-
I tak jest 4-ty od konca i mysle ze to odrobina ciekawsza plyta od skin- w koncu jest tam plays the thing i time to burn
Ale nie ma "Now Lover".
-
no nie ma lecz jest jeszcze fajny Hemlock no i Sci-fi revisited.....i jeszcze Invisible ink tez sluchalny jest.......a na skin to takie "dziela" sa jak Painting by numbers i chyba najgorszy ze wszystkich Perfect date 0>[
-
Ja bym te płyty stawiał obok siebie. Szkoda że tak nisko jest "Fool's Mate" i "Fireships".
-
no nie ma lecz jest jeszcze fajny Hemlock no i Sci-fi revisited.....i jeszcze Invisible ink tez sluchalny jest.......a na skin to takie "dziela" sa jak Painting by numbers i chyba najgorszy ze wszystkich Perfect date 0>[
Mnie obydwie płyty w równym stopniu się nie podobają, "Skina" trochę "Now Lover" ratuje, natomiast nagrywanie takich "dzieł" jak "Paiting By Numbers" powinno być ustawowo zakazane.
-
ja jeednak mysle ze Foreign town jest odrobine lepsze od Skin choć to juz sprawa gustu 0=0 0=0 z tego co pamietam to Polset szczegolnie lubi skin O0 ja tez od czasu do czasu wracam do tej plyty bo ona i tak jest o niebo lepsza niz popowe produkcje Genesis( invisible touch) i King crimson ( beat)
-
poza tym jak mial bym pojsc na jakąs dyskoteke ( choc na zadnej nigdy nie bylem ;) ) to wolalbym sobie tanczyc ( choc tanczyć nie umiem ;D) do takiego All said and done niz do nowego przeboju Boysow 0=0 O0
-
wlasciwie to zgadzam sie z ta listą tylko wysokie miejsce Incoherence jest dla mnie niespodziankąą- choć to dlatego pewnie ze glosowalo sie na calosc a nie na poszczegolne kompozycje ( podobnie jest z Zagladą domu...) no i thin air troche niskio nie wspominajac o Fireships 0=0
Tu się nie zgodzę. Dla mnie jest to miejsce odpowiednie dla Thin Air, może nawet dość wysoko. Siódme miejsce to kapitalny wynik. Ja osobiście stawiam wyżej pH7, nawet Nadira. Nie wiem dlaczego, dla mnie to klasyczne płyty po prostu. Duże wrażenie na mnie zrobiło Thin Air, jednak mimo wszystko z dystansem podchodzę. Jestem pewien, że czas zrobi swoje i świeżość tego materiału bierze górę.
-
moze i racje masz Kubo- na mnie jednak od kiedy slucham PH ( czyli od 10 lat) zadna nowa plyta nie zrobila takiego wrazenia jak najnowsza...choc rzeczywiscie czas te oceny zzweryfikuje to jednak nie wydaje mi sie ze jakos sie moje zdanie na ten temat drastycznie zmieni O0
-
Rozumiem. Oczekiwanie na płytę, słuchanie jej "chwilę" po premierze ma jakąś magię w sobie, co może wpływać na jakiś sentyment. Tym bardziej jeśli masa ludzi w tym uczestniczy, a nasz Peter nie zrobi niczego na "odwal się"... :P
-
Najświeższa klasyfikacja średniej dla albumów:
10,66 - The Silent Corner and the Empty Stage (13 głosów)
10,375 - The Fall of the House of Usher (8 g.)
10,34 - In Camera - (12 g.)
9,91 - Over - (12 g.)
9,65 - Thin Air - (12 g.)
9,61 - Out of Water - (11 g.)
9,56 - Incoherence - (8 g.)
9,32 - This - (11 g.)
9,23 - The Future Now - (12 g.)
9,22 - Nadir - (12 g.)
8,82 - Patience - (12 g.)
8,75 - pH7 - (12 g.)
8,62 - What, now? - (10 g.)
8,57 - A Black Box - (12 g.)
8,55 - Chameleon in the Shadow of the Night - (11 g.)
8,31 - Enter k - (12 g.)
8,26 - X my Heart - (10 g.)
8,20 - Unsung - (8 g.)
8,11 - Roaring Forties - (10 g.)
8,05 - Sitting Targets - (12 g.)
7,93 - Fireships - (11 g.)
7,87 - Clutch - (10 g.)
7,68 - The Noise - (11 g.)
7,59 - And close as this - (12 g.)
7,13 - Singularity - (10 g.)
6,97 - None of the Above - (11 g.)
6,60 - Everyone You Hold - (10 g.)
6,32 - Loops & Reels - (9 g.)
5,98 - Fool's Mate - (12 g.)
4,88 - Spur of the Moment - (8 g.)
4,75 - The Appointed Hour - (8 g.)
4,74 - In a Foreign Town - (10 g.)
4,38 - Sonix - (8 g.)
4,20 - Skin - (11 g.)
-
Najświeższa klasyfikacja średniej dla albumów - po głosowaniu Natalie.
Drastycznych zmian nie ma; "In Camera" awansował na drugie miejsce:
1. 10,65 - The Silent Corner and the Empty Stage (14 głosów)
2. 10,38 - In Camera - (13 g.)
3. 10,33 - The Fall of the House of Usher (9 g.)
4. 10,05 - Incoherence - (10 g.)
5. 9,91 - Over - (13 g.)
6. 9,79 - Thin Air - (13 g.)
7. 9,54 - Out of Water - (12 g.)
8. 9,375 - This - (12 g.)
9. 9,35 - Nadir - (13 g.)
10. 9,28 - The Future Now - (13 g.)
11. 8,77 - Patience - (13 g.)
12. 8,76 - pH7 - (13 g.)
13. 8,60 - What, now? - (11 g.)
14. 8,58 - A Black Box - (13 g.)
15. 8,35 - X my Heart - (11 g.)
16. 8,34 - Unsung - (9 g.)
17. 8,29 - Enter k - (13 g.)
18. 8,26 - Chameleon in the Shadow of the Night - (13 g.)
19. 7,99 - Clutch - (11 g.)
20-21. 7,96 - Sitting Targets - (13 g.)
7,96 - Roaring Forties - (14 g.)
22. 7,86 - Fireships - (12 g.)
23. 7,73 - The Noise - (13 g.)
24. 7,32 - And close as this - (13 g.)
25. 7,02 - Singularity - (11 g.)
26. 6,92 - None of the Above - (12 g.)
27. 6,45 - Everyone You Hold - (11 g.)
28. 6,46 - Loops & Reels - (10 g.)
29. 6,125 - Fool's Mate - (13 g.)
30. 5 - Spur of the Moment - (9 g.)
31. 4,89 - The Appointed Hour - (9 g.)
32. 4,78 - Sonix - (10 g.)
33. 4,58 - In a Foreign Town - (11 g.)
34. 4,33 - Skin - (13 g.)