"Ship of Fools" - polskie forum VdGG / PH
Peter Hammill => Dyskusja hammillowa => Wielkie głosowanie - PH => Wątek zaczęty przez: ceizurac w 11 Czerwca 2009, 11:20:27
-
Kolejna zabawa ranking; wybrałem wszystkie studyjne albumy PH (również duety); głosujemy w skali od 1 do 10; 1 - słaba płyta, 10 - ideał... Będzie trudniej bo mamy masę płyt... 8)
Fool's Mate
Chameleon in the Shadow of the Night
The Silent Corner and the Empty Stage
In Camera
Nadir
Over
The Future Now
pH7
A Black Box
Sitting Targets
Enter k
Patience
The Love Songs
Skin
And close as this
In a Foreign Town
Out of Water
Fireships
Spur of the Moment
The Noise
Loops & Reels
Roaring Forties
X my Heart
Sonix
Everyone You Hold
This
The Appointed Hour
The Fall of the House of Usher
None of the Above
What, now?
Unsung
Clutch
Incoherence
Singularity
Thin Air
-
a mozna 20 dawać???bo by tam kilka bylo
-
a mozna 20 dawać???bo by tam kilka bylo
Raczej nie ;D; 10 maksimum - tak jak to było przy albumach VDGG. 8)
Jak będziemy głosować na poszczególne płyty PH to możemy też dawać 11, 12, 13 na 3 wybrane najlepsze utwory PH. (Albo może 5 bo Hammill ma bardzo dobrych utworów kilka razy więcej O0).
-
Fool's Mate- 7-calkiem fajny debiut
Chameleon in the Shadow of the Night- 10 -za in the black room
The Silent Corner and the Empty Stage- 20- arcydzielo
In Camera-20-arcydzielo
Nadir-8- za energię
Over-20-arcydzielo
The Future Now-9- za eksperymenty
pH7-10-jak wyzej
A Black Box-10- za flight
Sitting Targets-9- za power
Enter k-8- jak wyzej
Patience-8- za nowofalowy klimat
The Love Songs-10- za genialna wersje this side
Skin-6- dosci przecietna polyta lecz jest tam fajny Now lover
And close as this-10- za piękno
In a Foreign Town-6
Out of Water-10- za a way out 1-szy album PH jaki kupilem
Fireships-10- za klimat
Spur of the Moment-4
The Noise-7
Loops & Reels-6- taka ciekawostka
Roaring Forties-8-za wiadomon jaką suitę
X my Heart-7
Sonix- 6-taka ciekawostka
Everyone You Hold-8-
This-10- za Light continent
The Appointed Hour-4
The Fall of the House of Usher-10- ale 2 -ga wersja
None of the Above-9- bo to piekna plyta i fajnie mroczna
What, now?-9- za talkies i Lunatic
Unsung-7- cuiekawostka ( wiem ze ceizurac sie obrazi ;D :))
Clutch-8
Incoherence-10- za wszystko
Singularity-6
Thin Air-10- arcydzielo 0=0 0=0
-
no bo ja bym 3 em płytom dal 20- silent corner, In camera i Over- uwazam ze nie mozna w miare obiektywnie porownywać 10 np: In camera i 10 Fireships...to są zupelnie inne 10-tki wiec tym 2 albumom dalbym 20 -stki......dopeiro jak bedziemy na poszczegoolne kompozycje glosować bylyby te 13 czy 14-stki
-
w końcu te 3 plyty bardzo sie wybijają ponad przecietność- to nie tylko najlepsze plyty PH lecz takze jedne z najlepszych w oigole
-
Fool's Mate - 8 - debiut piękny, zbiór piosenek z przeszłości.
Chameleon in the Shadow of the Night - 10 - pierwsze arcydzieło. Za "Black Room" dam się pokroić.
The Silent Corner and the Empty Stage - 10 - drugie arcydzieło. Za "Louse" też się dam pokroić.
In Camera - 20 - najlepszy album PH, bez żadnych wątpliwości. [ok]
Nadir - 10 - punk-rock; nagrany w VDGG składzie by się wczuć w zespołowe granie; wczuciem nagrali potem "Godbluff'a"
Over - 8 - kiedyś to był ważny dla mnie album; bardzo dobry, ale...
The Future Now - 20 - genialne przewartościowanie swojego podejścia do muzyki - PH pokazał, że potrafi nagrać wszystko.
pH7 - 8 - dobra płyta, ale...
A Black Box - 10 - za "Flight" i eksperymenty...
Sitting Targets - 8 - dobry album
Enter k - 8 - wreszcie mamy zespół
Patience - 8 - jw.
The Love Songs - 10 - arcydzieło.
Skin - 7 - po co?
And close as this - 20 - najczęściej słuchana przeze mnie płyta PH; kojące, mistrzowskie i minimalistyczne wykorzystanie klawiszy.
In a Foreign Town - 6 - he, he...
Out of Water - 8 - tylko "A Way Out"
Fireships - 9 - piękne granie i śpiewanie; może za piękne...
Spur of the Moment - 6 - eksperyment
The Noise - 7 - niby zespół, ale liczy się tylko "Primo"
Loops & Reels - 7 - świetne eksperymenty
Roaring Forties - 8 - niby nie takie złe
X my Heart - 6 - nie lubię, rzadko słucham
Sonix - 6 - eksperymenty
Everyone You Hold - 9 - piękne i posępne...
This - 10 - powrót do geniuszu; za "Light Continent" dam się pokroić.
The Appointed Hour - 6 - niby improwizacje
The Fall of the House of Usher - 10 - opera
None of the Above - 10 - dół, dół
What, now? - 8 - właśnie, co teraz?
Unsung - 10 - najlepsza eksperymentalna płyta PH
Clutch - 9 - powrót do źródeł swojej twórczości
Incoherence - 9 - suita prawie doskonała
Singularity - 9 - za "White Dot"
Thin Air - 9 - hmm?
Poszło o dziwo łatwo; intuicyjnie, bo niektórych płyt dawno nie słuchałem. Dużo 10-tek? Nie miałem przy ocenianiu żadnych wątpliwości. Może później pokuszę się o jakiś komentarz. Wasze komentarze co do moich ocen jak najbardziej mile widziane.
no bo ja bym 3 em płytom dal 20- silent corner, In camera i Over- uwazam ze nie mozna w miare obiektywnie porownywać 10 np: In camera i 10 Fireships...to są zupelnie inne 10-tki wiec tym 2 albumom dalbym 20 -stki......dopeiro jak bedziemy na poszczegoolne kompozycje glosować bylyby te 13 czy 14-stki
Dobra nie Ci będzie 8) - można dać 3 20-stki, ale w średniej będzą liczone jako 10-tki. 0=0
-
w końcu te 3 plyty bardzo sie wybijają ponad przecietność- to nie tylko najlepsze plyty PH lecz takze jedne z najlepszych w oigole
Ja dałem innym płytom 20-stki, ale to moje subiektywne oceny.
-
no i fajnie 0=0 0=0
-
Fool's Mate - 6 - fajny debiut
Chameleon in the Shadow of the Night - 9 - prawie ideal
The Silent Corner and the Empty Stage - 20 - superideal ;)
In Camera - 20 - superideal ;)
Nadir - 10 - nowatorski ideal
Over - 10 - bez komentarzy
The Future Now - 10 - ideal
pH7 - 10 - tez ideal :)
A Black Box - 9 - prawie ideal
Sitting Targets - 8 - troche brakuje do idealu, ale energii duzo
Enter k - 8 - jak wyzej
Patience - 10 - dla mnie ideal
The Love Songs - 5 - kompozycje genialne, ale plyta to tylko skladanka
Skin - 4 - slabo
And close as this - 8 - nie lubie tej plyty, ale jest dobra, tak na 8 :)
In a Foreign Town - 3 - bardzo slabo
Out of Water - 10 - ideal
Fireships - 10 - tez ideal
Spur of the Moment - 6 - takie dziwne to i srednie.
The Noise - 8 - za energie :)
Loops & Reels - 6 - za eksperymenty
Roaring Forties - 10 - ideal
X my Heart - 10 - ideal
Sonix - 5 - za eksperymenty
Everyone You Hold - 7 - ale nie lubie :)
This - 10 - ideal
The Appointed Hour - 5 - dziwne to
The Fall of the House of Usher - 10 - ale nowa wersja. Stara to 5.
None of the Above - 7 - nie lubie
What, now? - 10 - ideal
Unsung - 7 - za ekperymenty
Clutch - 7 - srednia plyta
Incoherence - 10 - ideal
Singularity - 6 - nie lubie
Thin Air - 20 - superideal :)
Ceizurac wybuchnie sila bomby wodorowej ;D
-
]nie wybuchnie on chyba spokojny jest ;D ;D O0 O0
-
Ceizurac wybuchnie sila bomby wodorowej ;D
Nie wybucham :D; odpoczywam. 0=0
Nie wybuchnie on chyba spokojny jest ;D ;D O0 O0
Zgadzam się w 100%. [ok]
-
Ceizurac wybuchnie sila bomby wodorowej ;D
Nie wybucham :D; odpoczywam. 0=0
Nie wybuchnie on chyba spokojny jest ;D ;D O0 O0
Zgadzam się w 100%. [ok]
Ale kiedys przekroczysz mase krytyczna i wtedy bedzie zle ;D ;D ;D
-
Ale kiedys przekroczysz mase krytyczna i wtedy bedzie zle ;D ;D ;D
Wiem. Wtedy będzie "Thin Air".
-
wcale nie przekroczy- on jest jak oaza spokoju ;D ;D 0=0
-
po namysle postanowilem dać Chameleon in the Shadow of the Night 10 pt
-
po namysle postanowilem dać Chameleon in the Shadow of the Night 10 pt
Ja już swoje oceny zostawiam; ewentualnie komentarze pozmieniam. 0=0
A za Twoją ocenę "Unsung" Sebastianie się nie obrażam. :[
-
Fool's Mate - 5 - przyzwoity debiut
Chameleon in the Shadow of the Night - 10 - 1 wielka plyta
The Silent Corner and the Empty Stage - 20 - bez komentarza
In Camera - 20 - jw
Nadir - 10 - za pomysl i nowatorstwo
Over - 10 - bez komentarza
The Future Now - 10 - wielka płyta, nie ma co wyjaśniać :)
pH7 - 10 - dla mnie także wielka.
A Black Box - 9 - "prawie wielka" :)
Sitting Targets - 7 - power jest, ale jednak czegoś mi brakuje
Enter k - 8 - a to już lepsza płyta
Patience - 10 - ale "Patience" już zasługuje na 10
The Love Songs - nie wiem, czemu tu jest składanka :) Ale niech bedzie 5
Skin - 2 - słabo
And close as this - 6 - średnio :)
In a Foreign Town - 1 - kicha i tyle
Out of Water - 10 - arcydzieło
Fireships - 9 - prawie arcydzieło
Spur of the Moment - 5 - ciekawostka
The Noise - 8 - za wykop ;)
Loops & Reels - 4 - ciekawostka eksperymentalna
Roaring Forties - 10 - arcydzieło
X my Heart - 10 - arcydzieło
Sonix - 5 - ciekawostka
Everyone You Hold - 6 - nie lubię
This - 10 - arcydzieło
The Appointed Hour - 4 - ciekawostka
The Fall of the House of Usher - 10 - (nowa wersja, stara to jakies 3 punkty, Tama jest laskawa ;) )
None of the Above - 4 - nie lubię
What, now? - 9 - prawie arcydzieło
Unsung - 8 - za eksperymenty
Clutch - 5 - raczej słabo
Incoherence - 10 - arcydzieło
Singularity - 7 - głównie za "White Dot" i "Famous Last Words"
Thin Air - 20 - arcydzieło, które nas dopadło z zaskoczenia ;)
-
Fool's Mate-2
Chameleon in the Shadow of the Night-5
The Silent Corner and the Empty Stage-10
In Camera-9
Nadir-6
Over-8
The Future Now-8
pH7-9
A Black Box-10
Sitting Targets-8
Enter k-7
Patience-10
The Love Songs-3
Skin-7
And close as this-9
In a Foreign Town-6
Out of Water-10
Fireships-4
Spur of the Moment-4
The Noise-7
Loops & Reels-3
Roaring Forties-7
X my Heart-4
Sonix-1
Everyone You Hold-5
This-10
The Appointed Hour-1
The Fall of the House of Usher-10
None of the Above-6
What, now?-9
Unsung-2
Clutch-4
Incoherence-10
Singularity-7
Thin Air-10
-
Trudne to głosowanie bo ja lubie te płyty na które akurat mam ochote :) Płyty Hammila są tak różne ze to jak oceniać kilku wykonawców :D
-
Moja piątka najlepszych utworów PH
1. Gog/Magog - 15
2. A Louse Is Not A Home - 14
3. (In the) Black Room - 13
4. A Way Out - 12
5. Flight - 11
-
Fool's Mate - 5 - wiecej raczej trudno przyznać
Chameleon in the Shadow of the Night - 10 - płyta równie dobra jak późniejsze dwie
The Silent Corner and the Empty Stage - 20 - bez komentarza
In Camera - 20 - jw
Nadir - 10 - wiadomo ;)
Over - 10 - bez komentarza
The Future Now - 10 - wielka płyta z ciekawą okładką ;)
pH7 - 10 - no, ta płyta zasługuje na 10
A Black Box - 10 - ta też :)
Sitting Targets - 8 - power jest, ale jednak czegoś mi brakuje, zgadzam się, więc 8
Enter k - 9 - całkiem fajna płyta
Patience - 10 - ale "Patience" lepsza, na 10
The Love Songs - 5 za genialne utwory
Skin - 1 - słabo
And close as this - 7 - niezbyt przepadam
In a Foreign Town - 1 - kicha i tyle - nawet podwójna kicha z sezamem ;D
Out of Water - 10 - arcydzieło
Fireships - 9 - prawie arcydzieło
Spur of the Moment - 4 - ciekawostka na 4
The Noise - 8 - za wykop
Loops & Reels - 3 - ciekawostka eksperymentalna
Roaring Forties - 10 - arcydzieło
X my Heart - 10 - arcydzieło
Sonix - 4 - ciekawostka
Everyone You Hold - 5 - też za bardzo nie lubię
This - 10 - arcydzieło
The Appointed Hour - 4 - ciekawostka
The Fall of the House of Usher - 10 - (nowa wersja, stara to jakies 4 punkty, Tama jest laskawa ;) )
None of the Above - 4 - nie lubię
What, now? - 9 - prawie arcydzieło
Unsung - 8 - za eksperymenty
Clutch - 6 - raczej słabo
Incoherence - 10 - arcydzieło
Singularity - 7 - głównie za "White Dot" i "Famous Last Words"
Thin Air - 20 - arcydzieło, które nas dopadło z zaskoczenia
-
Imponujecie mi swoja znajomościa [ok]
Ja tak:
Silent Corner And Epty Stage - kocham, ubóstwiam i czcze, 200 w skali 1-10 :)
In Camera - bardzo lubie (odswieże ją sobie i na pewno dokladniej ocenie gdzie trzeba)
Chameleon in the Shadow of the Night - yyyy...momentami nuuudna [nie] sorki Fani 0>[(boje sie ją oceniac a jeszcze bardziej wracac do tej plyty :P)
...a do reszty twórczości Piotrusia Pana jakoś mnie nie ciągnie, jak łatwo zauwazyć zaznajomlem sie tylko z płytami Mistrza, które mają coś wspólnego z VDGG - Silent Corner brzmi nawet w 80% jak klasyczny Graaf.
A może ominęły mnie jakieś inne plyty w duchu słynnego zespołu Hammilla ?
-
Fool's Mate - 4 - jak dla mnie tylko ciekawostka
Chameleon in the Shadow of the Night - 10 - płyta równie dobra jak późniejsze dwie
The Silent Corner and the Empty Stage - 20 - bez komentarza
In Camera - 20 - jw
Nadir - 10 - wiadomo
Over - 10 - bez komentarza
The Future Now - 10 - wielka płyta z ciekawą okładką
pH7 - 9 - fajna płyta, ale dla mnie 9
A Black Box - 9 - ta też 9 :)
Sitting Targets - 8 - power jest, ale jednak czegoś mi brakuje, zgadzam się, więc 8
Enter k - 9 - całkiem fajna płyta
Patience - 10 - ale "Patience" lepsza, na 10
The Love Songs - 3 za genialne utwory
Skin - 0 - ZERO to odpowiednia ocena :)
And close as this - 6 - niezbyt przepadam
In a Foreign Town - 0 - kicha i tyle - nawet podwójna kicha z sezamem, więc ZERO
Out of Water - 10 - arcydzieło
Fireships - 9 - prawie arcydzieło
Spur of the Moment - 3 - ciekawostka na 3
The Noise - 9 - za wykop
Loops & Reels - 3 - ciekawostka eksperymentalna
Roaring Forties - 10 - arcydzieło
X my Heart - 9 - prawie arcydzieło
Sonix - 3 - ciekawostka
Everyone You Hold - 4 - też za bardzo nie lubię
This - 10 - arcydzieło
The Appointed Hour - 3 - ciekawostka
The Fall of the House of Usher - 10 - (nowa wersja, stara to jakies 7 punktów, Tama jest laskawa)
None of the Above - 5 - nie lubię
What, now? - 9 - prawie arcydzieło
Unsung - 8 - za eksperymenty
Clutch - 6 - raczej słabo
Incoherence - 10 - arcydzieło
Singularity - 6 - głównie za "White Dot" i "Famous Last Words"
Thin Air - 20 - arcydzieło, które nas dopadło z zaskoczenia