"Work in Progress" Peter Hammill (2013)
1. Work in Progress 1 (08:32)
2. Work in Progress 2 (09:47)
3. Work in Progress 3 (10:00)
4. Work in Progress 4 (12:09)
total playing time; 40:28
I pierwsza recenzja (z japońskiego):
Myślę , że każdy znaczący z tych, którzy przybyli na miejsce jest w dłoni , ale na specjalnym wydaniu CD -R tego czasu będę potrochę .
Jak to zostało już wprowadzone, ta praca nie jest formalnym album jest . To jest rzecz , którą redagował formę piosenki , który doprowadził jeden duży materiał jest w trakcie dokonywania solowy album obok "tymczasowy" wersji. Dlategoforma muzyki jest zupełnie inna piosenka z rzeczy , która jestostateczna forma tej " piosenki" .
Peter sam jak pisał , rzeczy takie jak wokale nie będą mogli usłyszeć najbardziej . Można słuchać , i to jestrzecz, i zagadkowe chorus podkład , albo coś się z linii prowadzącej , gdy mu piosenkę , i że to, co wydaje chórki niektórych z tekstami usłyszy nieznacznie.
Albo muzyka , ponieważ dążą do piosenki , to jest w rytm część jest jasne , aczęść nie jest toprzypadek , i to jestczęść gry tajemniczy kod riffy i usłyszeć wyraźnie. Jednak czasem wygrywasz , to te długie, jeśli umieścić w odtwarzaczu CD niespodziewanie z 40 minut , ( śledzenie jest podzielona na cztery ), które są w serii , jest to również jak soundtrack fikcyjnego . To do Ciebie, wydawało słowa Peter pisał o nazwie " dream- jak ścieżka dźwiękowa " jest również , i rzeczywiście .
Ale nie znaczy tomuzyka, eksperymentalne , takie jak w serii do tej pory opublikowano pracę coś z " Dźwięku " . Oczywiście , jestznacznie eksperymentalna część albumu rzeczą piosenki zwykłej Piotra, znajduje się być może tego elementu tutaj . Jednakwektor będzie dążyć do "rzeczy piosenki" w zasadzie będzie mógł czuć się dosyć. Oczywiście , że tak mówisz , to nie jest wcale powodem do powiedzenia ,co piosenka = karaoke bez piosenki .
To jestmelodia z serii , ale Peter mówi , by i " rozmieszczone w trzech miejscach znacznik piosenkę ", która jest podzielona na cztery utwory . To , jest tokrok, by stać sięmuzyka z czterech Ostatecznie, elementy mogą być podzielone tak jak w materiale , który można edytować zdarza się , że nie zawiera tego numeru , nie wiem w ogóle.
Jak Peter pisał , nie może być równieżdźwięk nie musi brzmieć , że słychać tu , jest pozostanie jak jest w albumie w końcu , i to już nie słychać w ogóle. Lub powtarzające się dźwięki Ponadto można wyciąć , balans dźwięku będzie się różnić w zależności od mieszanki i będziepierwsza piosenka miejsce jeśli zachodzą ,wrażenie zmieni w ogóle.
Jeśliosoba, która sprawia, że muzyka się , że jestszansa, że można dostrzec , jak Peter , czy idą do opracowania materiału , a dla tych z tego centrum do słuchania , za pomocą wszelkich środków , w tym przypadku , to podkład Chcielibyśmy , aby spróbować przewidzieć Peter mają pochodzić umieścić każdą melodię. I, jak Piotr mówił , kiedyalbum formalnej ostatecznej formie wyszedł , spróbuj je porównać . Peter Hamill stopień Was może znaleźć .
przez Mistrz Miyazaki BLOG
Nawiasem mówiąc , to , że 100 Edycja limitowana tym razem , mówi Peter , w rzeczywistości , mówi się, że jest wykonany jeden inny element . To jeszcze jeden dla siebie , tak . I był z przymrużeniem oka i .