Oto moja 10-tka ulubionych płyt tego roku:
1. Dead Can Dance- Dionysus
2. All Traps on earth - A drop of light
3. Marianne Faithfull - Negative capability
4. Riverside - Wasteland
5. Interpol- Marauder
6. Lunatic Soul - Under the fragmented sky
7. Lizard - Half-live
8. Editors - Violence
9. The Tangent - Proxy
10. Peter Hammill - X/Ten
A jak tam wasze zestawienia podsumowywujace?